söndag 2 december 2012

Tävlingsbidrag - November

I det här inlägget presenterar vi (allt eftersom de kommer in till oss) alla de fina bidrag som kommer in till månadsutmaningen under oktober.

Bidrag nr: 3
"Hej!
Såhär i sista stund kommer mitt bidrag till er månadsutmaning. Min bingorad är TOMTE-GLÄDJE-SNÖ. Tomte=Santa, Glädje=Happy (Holidays) Snö=Snöflingan.


Hälsningar
Emma"



Bidrag nr: 2


"Hej!
Bättre sent än aldrig... Här kommer mitt bidrag till månadens tävling. Det bästa med julen för mig är att kunna lädja andra med små saker som gör dom glada. Det var så jag tänte när jag vek detta lilla kort med en liten ask längst ned som skall fyllas med smaskiga kolor. Jag använde nästan hela blickan på min skapelse. Men valde från början den diagonala raden med paket, hjärta(gåvoglädje) och snö. Tack för en fin skiss. Fler bilder finns på min blogg.
kram linda"



Bidrag nr: 1

"Hej!
Här kommer mitt lilla bidrag till månadens utmaning. Jag har valt den lodräta raden längst till vänster, paket, ljus, tomte. Min dotter öppnar ett paket+att det finns små paket i dekorationen under kortet, lyktan står för ljuset och Tilda-tomteflickan sitter brevid fotot:)
mvh Sandra  Ericsson"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar