fredag 4 januari 2013

Enkel men tuff LO !

Jag började på den här LOn för ett bra tag sedan men tappade lusten och
lät den ligga. Tog och städade och röjde upp i pysselrummet och blev påmind
om den igen. -Näe nu ska den där LOn bli färdig!!
Papperna hade jag klippt till och tegelväggen lyste kritvit. Vad göra?
Jag tog fram svart akrylfärg, en rödbrun stämpeldyna och några Distress
dynor och började kladda. Hittade sedan mina Distress Stain och kladdade
lite till. Nu började det likna något!
 
 
 En stjärnstencil och lite snickerispackel/Modeling Paste, några stämplade
Magnolia stjärnor som jag fyllde i med Smooch guld.
 

 
 Pappersremsorna fäste jag med häftklamrar och så stämplade
jag datumet med min nya datumstämpel:)
 
 
Blev nöjd med slutresultatet, ville komma ifrån det prydliga och få
lite busigare stil som passar till busungen på fotona!
 
Papperna är från Bo Bunny, Apple Cider Dot och Afternoon
och dom hittar ni nu i REA-kategorin - passa på och ta en titt där!
 
dessutom har jag använt:
Brun och svart cardstock
Mask Mini Bricks
Tegelmurstämpel
Magnolia stjärnor
Smile från egna lådan
Dear Lizzy Datumstämpel
Svart akrylfärg
Distress Ink Brushed Corduroy, Black Soot
Distress Stain Rusty Hinge, Crushed Olive
Smooch gold
Häftklamrar

Kram Linda
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar