söndag 7 oktober 2012

En liten juluggla!

Visst har ni sett att det kommit en massa nya fina jul- och vinterstämplar i shopen, bl a denna förskräckligt söta lilla uggla, Cozy Winter Owl - Meljens Designs - Whimsy Stamps som faktiskt var tvungen att flytta hem till mig :)! Skulle ju bara provstämpla lite men när jag såg den kunde jag inte låta bli att färglägga lite ... och så var det ju lika bra att göra ett kort när jag ändå höll på...:)  


Papper från Inkido (nytt) och Magnolia ( gammalt ). Dies från Nellie Snellen bakom motivet och de runda är från Cottage Cutz. God Jul-stämpel från egna byrålådan, men det finns just nu en hel uppsjö av snygga varianter i shopen, kolla in alla här.

Fö lite pearls, pärlstrån, organzaband och en metallsnöflinga.

 Har färglagt med distressrefillers:



Ha en riktigt skön söndag!!

KRAM!
Eva

2 kommentarer:

  1. Jättefint, kommer att beställa stämpeln sedan jag såg ditt kort!!

    // Sofia Hallsten

    SvaraRadera
  2. Buuh Ugglan finns inte kvar, den har utgått står det =(( Man skulle inte kunna få köpa den av dig kanske? Mvh Marina
    marina-johansson@hotmail.se

    SvaraRadera