lördag 20 oktober 2012

Aaaahhhhhh...

Hej!

Ibland går saker åt pipsvängen, därav min rubrik, men ibland får man se lösningarna;)
Jag lyckades med konsten att sätta mina blommor på baksidan av mitt kort, fråga inte hur, det bara blev så. Vad gör man om man är ute i sista minuten? Man får se möjligheterna;)

Jag fick helt enkelt dela på mitt kort;)


Jag skulle haft ett sådant här kort, men...
 

Som sagt jag satte blommorna på baksidan, men det fick bli en tag  som grattiskort;) Det går att rädda sina misstag ibland, men visst tappar man suget när sådant händer.
Papperna kommer från Bo Bunny, Timepiece paper pad, den finns inte kvar, men har ni set dom fina julpapperna som kommit in*?;)
 

Blommorna har jag gjort själv.
 

Baksidan att skriva en hälsning på! Eftersom jag använde ett 6x6 paperpad så fick jag använda två mönsterpapper. För att få mer liv använde jag mig av olika och en kantstans från Martha Stewart.

Istället för ett flersidigt och kanske tungt;) kort så blev det en enkel tag, men lika uppskattat av mottagaren.

Material;
Mönstrat från Bo Bunny
Retrostansen bla denna
Svarta halvpärlor

Ha en trevlig lördag!

Kram
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar