tisdag 27 mars 2012

Rida rida ranka...

Jag har verkligen kommit igång med mina LO's igen. Det rivs runt ordentligt bland gamla och nya foton, bläddras bland papper och härjas fritt bland dekorationer. Så kul det är!!

Den här gången visar jag en LO när min dotter tog sig en ridtur. 

Denna gång skapade jag min LO direkt på det mönstrade pappret (with love, BoBunny), oftast är ju papprena så fina att det inte behövs så mycket mer.







Rubriken fick bli i mina favoritbokstäver från Prima i våriga färger. På de gröna bokstäverna har jag lagt en gnutta Glossy Accents.

En bit spets och den finfina fotoremsan från Darkroom door.






En äldre blomma från Prima, men jag tycker de är så fina :)







Jag har klippt till små vimplar av en bit spillpapper och färgat kanterna. Sen limmade jag dit en metalldekoration med en pärlplutt på mitten.







Kakservetten har jag oxå färgat kanterna på och kanterna på fotot har jag först filat, sen smetat ut lite Crackle Paint med fingret och sist färgat in kanterna. Ett enkelt sätt att göra något roligt med fotot på.



Även här på kanten av fotot har jag vimplarna som jag spritt ut likt en solfjäder.



Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar