fredag 30 mars 2012

En LO till.....

Fredag igen och det blir en LO i ljuvliga vårfärger
som jag visar idag.


Som bas ett ljusgult cardstock som jag mistat med
Distress Ink refill Peeled Paint och en blandning av
Dried Marigold och Brushed Corduroy.
Jag punchade ut några fjärilar av spillbitar och använde sen
även "skräpet" som mask.
Färgade in med Distress Inkpad Antique Linen.


Bakom fotot mönstrade papper som jag rivit lite slarvigt
och en Doily som jag mistat med samma färger som
ovan.


Här en närbild på en söt metalldekoration samt det
Bakom rosen har jag använt den här diesen från
MemoryBox.


Här syns fler söta minirosor, egengjorda rosblad och en
egengjord "ros" med pärla i mitten. De här enkla rosorna
syns lite överallt just nu och är jätteenkla att göra.
Här hittar du en bra beskrivning.


I detta hörnet har jag klippt ut en fågelholk från ett papper.
Snurrat och fäst en Pearlspray bakom en blomma.
Några rosblad och en rosknopp.




Här i nederkanten har jag fäst en Pappersrosett Sizzix TH.
Bakom den QK die Vine.
En metallblomma och en QK minitag.


Mönsterpapperna jag använt är:
Kaisercraft Sweet Nothings Coll. Silver Lining
BoBunny EtCetera Geography.
Övrigt:
MS kantstans
QK alfabet Rollerskate
Rosknoppar
Spets
Grön och brun cardstock

Trevlig Helg!
Kram Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar