torsdag 1 mars 2012

Tävlingsbidrag - Februari

Här visas de underbara bidragen för Februari månadsutmaning.

Bidrag nr: 14
"Hejsan
vilken underbar skiss! Jag valde att använda färgkombon ljusblått,brunt och rött. Jag visste exakt vad för papper jag skulle använda.
Fotografiet på hunden är suddigt men det är känslan av fart som jag ville ha med.
/jenny"


Bidrag nr: 13
"Hejsan! Här kommer mitt bidrag till skissutmaningen. En skiss helt i min smak. Dock valde jag en ovanlig färgkombo för mig =) brun, gul och orange. Fotot på lo'n blev inte alls bra, men hann inte fota om det. 
Tack för en rolig utmaning!
Hälsningar Kristina Svensson"


Bidrag nr: 12
"Hej
Här kommer mitt bidrag till månadens utmaning. Färgerna jag har valt är naturligtvis rosa, grönt och orange.
Kram Sussie"
 

Bidrag nr: 11
"Hej hopp
Vilken fin skiss, som liksom skrappar sig själv.
Jag har följt den ganska väl och valde färgkombo nr 3-ljusblått, brunt och rött.
hälsningar Monica Olson Westman, Moliden"


Bidrag nr: 10

 "Hej!!
Här kommer mitt bidrag till utmaningen denna månad.
Jag valde färgerna: ljusblå, brun och röd.
Ha de gott alla!!
Helen Livgård"



Bidrag nr: 9
"Hej!
Här är mitt bidrag i form av ett kort till februariutmaningen.
Jag valde färgkombinationen lila, gul och turkose, men det var svårt att fota den gula färgen (ser nästan orange ut på vissa ställen och på vissa knappt gult, men det är gult i alla fall).

Hälsningar, Pillan"


Bidrag nr: 8

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till Februari tävlingen. Jag har gjort ett födelsedagskort och färgvalet blev grön, orange och rosa. Det finns även bilder på min blogg.
Hälsningar
Jenny Sandgren"


Bidrag nr: 7
"Hej
Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen februari.
Jag älskar skisser men att Ni även hade en färgutmaning var superkul,
det gjorde ju det hela lite klurigare. 

Jag har valt färgkombinationen LILA-GUL-TURKOS.
Vänliga hälsningar
Ann-Sofie" 


Bidrag nr: 6
"Hej
Mitt bidrag till utmaningen.
Jag valde färgerna röd, rosa och turkos- mvh Brittis"



Bidrag nr: 5
"Här kommer mitt bidrag till februari månadsutmaning...
Jag har valt att vrida denna underbara skiss ett kvarts varv.
Där det är cirklar har jag gjort hjärtan istället, inspirerad av alla hjärtans dag ;-)
Jag har valt att använda färgerna brunt, orange och guld för jag tyckte de framhävde fotots färger så fint.
Hoppas ni har haft en härlig dag // Rozzan"
Bidrag nr: 4

"Hej!
Vilken rolig utmaning!! Här kommer mitt bidrag och naturligtvis har jag länkat till er från min blogg.
Hälsningar



Bidrag nr: 3
"Hej!
Här kommer mitt bidrag. Jag lyckades inte riktigt fånga den rosa färgen med kameran, bokstäverna ser vita ut men de är rosa.
Bidrag nr: 2

 "Hejsan
Här kommer mitt bidrag till tävlingen och jag blev jätteglad över att det var en skiss.Jag valde den sista färgcombon lila,gul och turkost. Jag började med att färga in ett vitt CS. Letade upp lite gamla spillbitar, ett tårtpapper och ett gammalt måttband. De vita ringarna är stämplat av toarullar och vit akrylfärg.  Givetvis gjorde jag en djupdykning i min blomlåda och hittade många fina . Rosorna är pimpade med dabber(pearl) eller kopparchalk. Fjärilar är ju inte heller fel så det blev några stycken. Har tom fått med lite brads som inte används speciellt ofta längre (??). Lite pearlmaker och en titel så var det klart.

Kram Jenni/allram"
 
Bidrag nr: 1
"Hej! Här kommer mitt bidrag till februaris utmaning. Jag valde att vända skissen upp och ner och göra lite annorlunda. Färgerna jag valde är ljusblå,brun och röd.

Kram Emelie"

Kram
BellaMio

2 kommentarer: