lördag 7 maj 2011

Får jag bjuda på en cupcake?

Jag har tidigare gjort dessa läckerheter, men tror inte att jag visat någon här i bloggen eller hur jag gör dem. Så idag tyckte jag det var på tiden :)

Här är videon så ni tydligt ser hur jag gjort...



Och här kommer så klart lite bilder oxå :)

 Visst är den ganska söt? Jag skulle inte alls ha något emot att mumsa på en sån, ja alltså om den hade varit ätbar då så klart :)



 Drar man i körsbäret så kommer en liten tag fram som man kan skriva en liten hälsning på om man vill.



 En liten fjäril har nog lockats av de goa dofterna från alla blommorna, eller kanske från bakverket?



Blommor och spets! Mina absoluta favoriter :)


Material jag använt:
2st Tim Holtz Paper Rosette från Sizzix
Minirosor i brunt, 2 olika rååååsa och några cremefärgade.
Röd Akrylfärg
Spun Sugar - Distress Stickles 



Om ni inte har provat att gör en muffins hoppas jag att vill prova nu, det är inte speciellt svårt men väldigt roligt!! Och så blir det ju så fint oxå :)

Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar Cupcake !!! Ska nog försöka mig på en sån till min dotters födelsedag. Hon e en riktig cupcakegirl.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Linda Kindberg8 maj 2011 kl. 21:27

    Det var den läckraste Cupcake jag sett!
    Du är helt otroligt duktig!
    Kram

    SvaraRadera