söndag 30 januari 2011

7 Glada tjejer...Kurskväll

Hej!
Hoppas ni har en underbar helg;) Tänkte visa er vad 7 glada tjejer gjorde på kursen i torsdags den 27 Januari. Det var 7 glada och kreativa tjejer som delade på skratt och erfarenheter.
Jag vill tacka er som var med! Det var fantastiskt kul att få ha er som första kursdeltagare;) Lite pirrigt, men med dessa glada tjejer vid bordet så gick det bara bra. Tack så mycket!


Lite bilder från kvällen;)


Fantastiska elever!



Erfarenheter utbytes!



Koncentrationen var hög!



Duktiga var dom också!


Kolla in dessa korten!



Samma material, men så olika!



Lyckliga är dom som får dessa korten!

Vi gjorde även vars en påse, men tyvärr fick vi inte dessa på bild pga tidsbrist. Kan intyga att de blev väldigt vackra;)

Alsterna som jag gjorde till inspiration kommer att visas i bloggen på Måndag och utlovade tuturiols kommer på Torsdag.

Ha det så bra och så hoppas jag att vi ses på någon kurs framöver i vår.
Kursutbudet hittar ni HÄR.


Kram
Erika

3 kommentarer:

  1. Hi,
    Love has to end. I like your course

    SvaraRadera
  2. Jag önskar verkligen att jag bodde närmare. Hade så gärna varit med på era kurser...

    SvaraRadera
  3. Tack för en supertrevlig och lärorik kväll!
    //Anna-Lena

    SvaraRadera