fredag 4 juni 2010

Vinnare av månadsutmaningen för MAJ!

Jaha då har alla medlemmar i DesignTeamet röstat. Och jag kan säga att det var INTE LÄTT!!! Jösses!!! Såååå många fina bidrag, helst ville jag ge max-poäng till allihopa!!! Men det går ju inte...

Men jag vill tacka er alla för att ni skickat in alla dessa underbara alster! Tror att det blev många glada mammor på Mors dag i år :)

Så jag har räknat samman alla röster...






...och kommit fram till att vinnaren av utmaningen i Maj är:









Nu är ni allt nyfikna va?









Scrolla liiiiiite till bara.....














Bidrag nr: 16!!!!

STORT GRATTIS TILL DIG ANNA!!!!


Det är ett välgjort och vacker kort du skapat. Tack för att du ville vara med i vår utmaning :)

Maila in din adress till Inger (pysseltagen@live.se) så kommer din vinst på posten om några dar.

Kram BellaMio

2 kommentarer:

  1. WOW vad glad jag blir, skuttar runt lite här framför datorn.
    Tack!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig! Jättefint bidrag!

    SvaraRadera