måndag 14 juni 2010

Bidrag nr: 7, nr: 8, nr: 9 och nr: 10 - Juniutmaningen.

Så har ju sommarlovet börjat för de flesta, och då passar det väl bra att bjuda er på några tävlingsalster. Det är ju sommartema på vår utmaning denna månaden :)

Bidrag nr: 7

"Hejsan!
Här kommer mitt tävlingsbidrag.

Hälsningar Mia Nilsson
"


Bidrag nr: 8"Hej!

Här kommer mitt bidrag.
Första gången jag jobbade efter en skiss och min första LO, det var en kul utmaning.

Mvh
Marie-Louise Petterson"

Bidrag nr: 9

"Här kommer mitt bidrag
Carola Persson"




Bidrag nr: 10

"Ett litet tävlingsbidrag från mig!
Jag har lagt upp bilden på min blogg:
http://pillerillanspyssligheter.blogspot.com

Pyssliga hälsningar Pillerillan"

Tack tjejer, det är fantastiskt fina alster allihopa! Så roligt att få se era skapelser :)

Kram BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar