tisdag 2 september 2014

Bok-tag

Hösten känns allt närmare och så även att krypa upp i soffan med en filt, varm kopp choklad, tända ljus och en bra bok. Så idag bjuder jag er på ett enkelt bokmärke som hjälper mig att komma ihåg var jag är någonstans i boken.


Jag har använt;
Den fantastiska stämpeln från Loralie Design, "en provdocka med kurvor" (denna är färglagd med distresser och tombowpennor) Hennes stämplar hittar du här.
Mönsterpapper Riddersholm
Öljett och lite bandrester
samt en bokstavsstickers.
Alla kanter är chalkade och CS-kanterna är "rivna" för att få fram en liten slitnare look.
I blommornas mit har jag satt fast halvpärlor för att få lite 3D-känsla.




Vill ta tillfälle i akt att tack mina kursdeltagare på Distress-kursen i torsdags. Hoppas ni fick ut det ni önskade och att ni är taggade till att färglägga. Glöm inte att lägga upp lite alster på facebooks Skapat av pysseltagen. Hoppas vi ses igen när vi för fortsättningskursen ;)
Vill även passa på att tacka alla trevliga besökare på loppisen på Pysseltagen i Lördags. En underbardag med underbara kunder och underbart väder. Tack Inger & Mats för allt ni gör för oss kunder. 
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Du gör så underbara saker Malin. Du förvånar och inspirerar mig var gång jag ser dina alster. En del så invecklade att jag river mig i huvudet o en del så enkla men ack så fina o fiffiga...

    SvaraRadera
  2. Fint bokmärke! Jag gillar effekten med kanterna.

    SvaraRadera