onsdag 12 oktober 2011

Scrappa skolfoton!

Ja, jag ägnar mig faktiskt åt just det. Jag kan ju inte påstå att jag är i fas utan jag har en hel del foton som ligger men jag tycker verkligen att de är värda att dokumenteras. Tanken är ett album med bara skolfoton för varje barn, då ser man ju verkligen deras och kamraternas utveckling.

Rykande färska skolfoton tog jag med mig på träffen och fick scrappat yngsta dotterns foton från nu i september. Jag använde utmanings-skissen på träffen. Jag tolkade den ganska clean&simple för jag tycker att här ska fotona tala.

Jag använde mig av en lila cardstock som bakgrund och mönsterpapper från BoBunny; Garden Girl.
Enda lilla dekorationen (förutom pärlorna), en bit spets under en metallblomma med en frostad blomma i mitten.

Här skiner solen just nu och det är ett fantastiskt - men kallt - höstväder. Hoppas ni har lika fint väder som vi!

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar