lördag 3 juli 2010

Nya stämplar i butiken!

I veckan fick jag ett DT-paket av Inger. Färgstarka papper, blommor, band och ett kit med de nya stämplarna från Crafter's Companion. Det blev en riktig utmaning för mig kan jag säga. Jag som aldrig scrappar i starka glada färger!!
Men två kort har jag i alla fall knåpat ihop, och jag är nöjd med båda :)
Till det här första har jag använt rosa cardstock som bas, de två vackra papprena Precious och Calico från Creative Imaginations, vita blommor som jag chalkat lite och så några små blommor i mitten. Ett brett organzaband och några pins fick oxå plats. Stämpelsetet som jag använt heter Olivia.
Till kort nr: 2 har jag även här använt rosa cardstock och samma mönstrade papper. Ett rååååsa sidenband, några pärlpluttar en stor brun blomma med en ros i och textstämpeln kommer från samma stämpelset som ovan.
Bilden kommer från de små ATC-blocken och jag bara älskar dem!! De är billiga, man får massa bilder och de går att använda till så mycket mer än bara ATC!!! Det finns massa fina i butiken. Just den här bilden kommer från blocket Sewing.
Själva kortstommen har jag stansat ut med en Sizzix-die. Så roligt att kunna variera sig lite...
Det var allt från mig idag!! Men jag kommer nog tillbaka snart, är ju så varmt att det knappt går att vara ute på dagarna. Då pysslar jag istället :)
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar