torsdag 1 juli 2010

Månadsutmaning för JULI!!

Plötsligt idag kom jag på att det är den 1:a juli idag!!! Jösses det är ju min tur att komma på någon rolig månadsutmaning, och det stod så klart alldeles stilla.

Så efter en snabb liten undersökning på Svensk Scrapbooking så kom jag fram till att Skisser och "måste/får inte" var det som de flesta tyckte var roligast.

Skiss hade vi ju förra månaden, så då återstår ju bara "måste/får inte" och jag gjorde det i bingoform!

Månadsutmaning för JULI:


Så här går det till:
Ni ska välja en rad i bingobrickan. En lodrätt, en vågrätt eller på diagonalen och de saker som står i rutorna måste vara med på ditt alster. Om jag har gjort rätt nu så ska bilden gå att klicka på så ni ser bättre vad det står :)

Du får välja själv om du vill skapa ett kort, en LO eller något altrat. Du får lägga till saker utöver det som står i rutorna, men det som står i din valda rad MÅSTE vara med!!

Om något är oklart är det bara att fråga! Reglerna för alla våra månadsutmaningar hittar du här.

Lycka till och jag ser så fram emot era bidrag!

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera