söndag 25 november 2012

Mrs Claus...

Hej igen!

Åter söndag och jag ser fram emot en vecka på hemmaplan!! Nu är det nedräkning på allvar för mitt veckopendlande, bara 2 veckor till efter denna sen rör jag mig inte ur fläcken.... på ett tag i alla fall :)...

Visst har ni sett att det har kommit en hel massa roliga stämplar till butiken, helt nya märken också, bla Kenny K. Mängder av kul och för all del lite småfräcka motiv :)...

Bla  denna stilfulla tomtemor, Mrs Claus:


Ingen kulmage eller vitt skägg där inte :)...
Och ja minsann, nu har jag halkat dit på Copics också... kunde inte låta bli att skaffa mig till slut...(finns det impulskontroll att köpa på burk ?!)  Lite kvar att öva på men det är KUUUL!
( Älskar förstås fortfarande Prismapennorna och distresserna, men man kan ju få variera sig lite :) )

Så här ser kortet ut:




Bakgrunden är gjord med mister i olika röda-orangea-cerisa nyanser. Ovanpå det har jag använt denna stjärnstencil  från Dylusions och Modeling paste. När pastan torkat (med lite hjälp av embossingfönen) distressade jag på det upphöjda med gula och orangea nyanser och borstade på Perfect Pearls-Gold. Skimret kommer tyvärr inte alls fram på bilden men jag lovar att det finns där i verkligheten:).

Sparsamt dekorerat, (ville inte täcka över för mycket av bakgrunden) med organzaband, metalltomte och hjärta av TH-die. Toppat med lite orange Pearl Pen.
Åsså Spellbinders Petite Ovals och Petite Scalloped Ovals.

Ha en skön söndag!

KRAM!
Eva








1 kommentar:

  1. Så läckert och vilken underbar färgläggning!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera