måndag 21 oktober 2013

Etiketter...


Hej hej!!

Idag har jag gjort små söta biljetter och de är utstansade med Tim Holtz dies. Dessa kan ni använda till dekorationer på kort, paket...ja lite där ni vill och vad er fantasi vill.


Har färgat någon biljett med Distress Ink. På stämpeln "Love,Wish, Dream" vill jag bara ha ordet wish. För att det inte ska bli kladdigt och svårt att färga in just de ordet så la jag två små bitar av papper på de orden jag inte vill ha, färgade med stämpeldynan och färgen kommer bara på ordet "Wish". Sen bara att stämpla som vanligt.



Dessa är ca 2,5x5 cm stora. Stämplarna som jag har använt är Tim Holtz och 7gypsies. 



Så här kan det se ut med en etikett på en presentask (det är den ask som jag bloggade tidigare)



Material:
Distress Ink Pad: denna, denna, denna, denna, denna.


Ha en bra vecka i höstvädret :)

Kram 
Karolina

Pysseltagen- din scrapoas på nätet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar