fredag 15 mars 2013

Allt har sin tid!

 
Så även min tid som DT här på Pysseltagen. Inte kunde jag ana att det skulle bli
flera år men tiden går fort när man har roligt!
Ja, kul har det varit och stort Tack för härliga och uppmuntrande kommentarer.
Nu är det dock dax för mig att frigöra tid för annat och samtidigt lämna
utrymme för nya idéer här i bloggen.
Stort Tack till Pysseltagen för allt!
Som avslutning vill jag dela med mig av 2 st Påsk Layouter.

LO nr 1.

Ljuvliga ljusa vårfärger i Riverbank Revels Paper Pack! 
Lyckades få med flera stycken av dom;)
 

Använde min hörnstans varannat papper till vänster och varannat till höger.
Som dekoration här gul Pärltråd och en fjäril.
 

 
En ny härlig dies från Crafts-Too och lite olika rosor.
 
Ankungen i Bottle Capen också från ett av papperna i kitet.

Materiallista:
Bakgrundspapper från egna lådan.
Bella BLVD A Tisket A Tasket
Hörnstans, MS Kantstans o Fjäril, Crafts-Too Flora
Spellbinders Classic Triple Scallop, RoxStamps Ram
Primablommor, Rosor, Rosknoppar, Pistiller, Fjäder
Tyll, Bottle Cap, Epoxy Dot m glitter, Pärlband, Stickles
Glossy Accent, Prima Alphabet Stickers
 

  LO nr 2.

En LO av diverse spillbitar på vit bakgrund.
 
Kedjor från Tim Holtz . Stämpel från egna lådan.

 
Dies från Magnolia Heartswirl och Edwin Lace.
Blommor, blommor och en vit fjäder.
Materiallista:
Vit,rosa och lila cardstock
Div. spillbitar
Stämpel från egna lådan
Dies fågel fr Marianne Design
Edwin Lace och Heartswirl fr Magnolia
Spellbinders Labels Five
Påskliljor, Mullberryblommor, Tulpaner
Minirosor, Fjäder
 
Tack och Kram!
Linda
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar