måndag 21 januari 2013

I gulligaste laget...

... blev kanske denna tag, men jag trillar ju dit med jämna mellanrum  på Magnoliastämplarna för de är så kul att färglägga. Och då blir resten liksom sött av bara farten. Och så närmar sig Alla Hjärtans Dag också, så då kan det väl vara OK med lite rosa-romantiskt :) ! Är tyvärr dålig på framförhållning så jag var tvungen att fota utan dagsljus, ber om ursäkt för bildkvaliten :(  :




Jag har gjort tagen av Classic CS Straw och f ö papper från Pion design "Från mitt hjärta".
I nederkant en Deep Edge Punch från MS, och i överkant har jag använt  en del av denna Spellbinders som mall. Bakom motivet Floral-ovals--Spellbinders. Själva Tildan är den stämpel som följde med Magnolia Ink Magazine, tror det var julnumret. Vet inte om stämpeln var ämnad som julstämpel men jag tycker den funkar lika bra till Valentine-tema, de gillar säkert varann, vovven och Tildan :)...
Färglagt med copics:


Och så baksidan:



Samma Spellbindersdies fast en mindre storlek.  Dekorerat med rosor i olika storlekar och lite Pearl Pen crème här och där. Bandet är Hug-snug-seam-binding--cream. Stämpel från egna byrålådan.

Det var vad jag hade att visa idag.

Ha en bra start på veckan!

KRAM!
Eva

1 kommentar:

  1. Mycket fint kort. Håller med tillverkaren när det gäller Magnoliastämplarna de är så fina.

    SvaraRadera