måndag 13 augusti 2012

Ett roligt album

Hej allesammans! Idag tänker jag visa ett roligt album, jag surfade runt på olika bloggar och hittade ett album med massor av tags, och blev jätteförtjust, ett sånt vill jag göra, och så blev det, jag ändrade lite på konceptet för jag ville använda mej av Bind-it-all istället för kuvert med ringar som det var gjort av på nätet.
Det roliga var ju alla möjliga tags som fanns inuti, sen gjorde jag även nån liten bok och klämde in också.
Nu blir det väldigt många bilder igen, hoppas ni står ut med det,

Framsidan har jag inte dekorerat än, papperna kommer från en 6*6 stack från Glitz,






en flärpp att vika upp, och inuti en liten bok på fyra sidor




Ytterligare en liten bok

och så äntligen sista sidan med fler tagar, nu återstår bara att montera alla foto och dekorera lite med blommor och blad. Hoppas ni kan bli lite inspirerade till månadens tävling som är just att göra ett album,
vi ses igen på torsdag, då återkommer jag med ett t fiffigt litet tips.

Tjingeling
Annette

4 kommentarer:

  1. Oj så spännande, ser fram emot torsdag. Albumet är jättefint. Jag har sett det live.

    SvaraRadera
  2. Wow! Blir så himla sugen på en Bia när jag ser sånt här! Fint!!!

    SvaraRadera
  3. I'd follow your blog if I could only figure out how to change the language. Love your designs.

    SvaraRadera
  4. Wow vilket underbart album, nu fick jag så mycket inspiration =) Måste bara sätta mig och börja knåpa på ett eget.

    SvaraRadera