tisdag 10 juli 2012

Nu börjar livet!!

Japp nu börjar livet!!! I söndags hade jag nämligen den stora äran att fylla 40 år, fast i mitt fall ut talas min ålder 22 :)

Så det blev ett uppslag i min ART JOURNAL om milstolpen som passerats ;)

 Starka, glada färger med mister från Dylusions och lite akrylfärg här och där.



Bakgrunden har jag gjort med flera olika lager av mister, stämpeldynor, färger och masker. Det är ju så himla kul att bara leka och kladda :)




Den söta lilla prinsesstjejen, från Tim Holz. Slut i butiken just nu men han har ju såååå många andra fina stämpelset :)

Jag har enkelt färglagt henne med distresspennorna å så blingat vingarna med Stickles och orden på klänning fick Glossy Accents. 



 Den coola sången av Mary J Blige fick vara min journaling för jag gillar verkligen texten :)

De små lapparna har jag skrivit ut på datorn med olika typsnitt, sen färgade jag in kanterna, limmade fast dem och så myyyyyyycket 3D-lack på!!



Den alldeles underbara stämpeln som jag stämplat i bakgrunden stämmer så otroligt bra in på mig!!! "-Jag känner mig inte som en vuxen, men jag spelar en i verkliga livet", är det inte en av de bästa texter som finns?


Det var allt från mig idag, nu ska dottern och jag iväg och rida naturridning!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar