söndag 8 april 2012

Mjuka milda färger...

Så här mitt i påsktider så visar jag något helt annat *ler* Nämligen ett staflikort i väldigt mjuka, milda färger. Jag fick nämligen hem otroligt vackra papper från My mind´s eye - lost and found 2. Jag har valt att använda baksidan av papperna.

Till detta har jag lagt till en vintagebild från piondesign och en massa blommor. Vackra chipboard fåglar och på de 2 små hjärtarna har jag lagt ett lager av rose color fragments, alltså små små färgflagor.

Material lista

Cardstock - twig
mönstrade papper - MME- Lost and found 2- Blush sweet eiffel, prinsess pintuck.
bild - pion design - från mormors vint- kärlek

blommor - mullbery flowers white, mini ros 15mm- pale pink/ivory
chipboard- collections elements- flying birds
dies- Tim Holtz - distressed doily
stämpel- roxstamps - njut varje minut

övrigt- rose color fragments

Kram Gäst- DT Johanna "pojjo"

3 kommentarer:

  1. ÅÅH WOOW HELT UNDERBART VACKERT KORT, så snyggt dekorerat och vad fint det var med rose color fragments på hjärtana, supersnyggt :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Jättefint, så snyggt med spetsen upptill!!
    Underbara papper.

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt och romantiskt, fin färgsättning!

    SvaraRadera