fredag 9 december 2011

Juldekoration,hjärtan

Tänkte jag skulle ge lite inspiration till månadsutmaningen idag.
När jag var liten hade vi en väggdekoration med 4-5 röda papphjärtan i minskande
storlek fästa på ett rött tygband. Härav hämtade jag inspiration till min
jul-väggdekoration.



Jag skar ut hjärtan i röd cardstock med hjälp av min Slice, Nursery Rhymes.
Jag använde Shadow-funktionen  i stl. 2,5   3 och 3,5 inch/tum, två i varje stl.
Sen skar jag ut mönsterpapper Maja Design Vintage Vinter Skoj i snön,
normal-funktionen i samma storlekar!
Klistrade fast ett vitt band m hjärtan mellan de röda cardstockhjärtana!



På översta hjärtat:
Tilda från tidigare år målad m distresser + Stickles Rock Candy
på mösskanten.
Vit och röd spets, häftklamrar, metallblommor,halvpärlor
PearlSpray, MS grankvistar, vit pyntbärkvist


På mellersta hjärtat:
glaspyntkvist, MS grankvistar, charm;tomte
GOD JUL bokstäver Authentique, bakom bokstäverna
utskuren banderoll Slice, Vintage Findings


Och på det understa hjärtat:
MiniMagnolia Tilda från årets kollektion,
målad m distresser + Vit puffy Velvet penna på mösskanten
Lite guldSmooch på klockan
Crispyband vitt/silver
Vita halvpärlor

Ser fram emot att få se era fina jul- och nyårsdekorationer till
månadsutmaningen!

Trevlig Helg!
Kram
Linda

1 kommentar: