fredag 1 juli 2011

Tävlingsbidrag för Juni månadsutmaning!!

Så var det första juli och dax att visa er de sista tävlingsbidragen.

Bidrag nr: 15
"Hej
Här kommer mitt bidrag till utmaningen i Juni.

Jag har använt mig av:
1st Band
2st Olika gröna cardstock
3st Mönstrade papper
4st Halvpärlor
5st Fjärilar
6st Blommor

En fantastiskt rolig och inspirerande utmaning!
Hälsningar
Linnéa"



Bidrag nr: 14


"Hej!
Hittade en picknickkorg på en norsk blogg som jag blev väldigt förtjust i.
Så här är min tolkning av en picknick korg.
Jag har använt följande:
1 kardstock
2 mönsterpapper
3 rosetter (en på varje lock + en på grepen
4 blommor
5 halvpärlor (sitter på det ena locket)
6 blad
 
MVH
Christel Söderholm"


Bidrag nr: 13
"Hej,
Tack för en rolig utmaning, här kommer mitt bidrag. :)
1: Paperfrill
2: Stämplar (journalingstjärnan och färgsplatter)
3: Teckensnitt
4: Mönstrade papper
5: Blingstjärnor
6: Genomskinliga knappar

Trevlig sommar.


Bidrag nr: 12

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till utmaningen i juni!
 
En mist
Två akrylfärger
Tre mönstrade papper
Fyra stjärnor
Fem monster
Sex knappar
 
Tack för en klurig men rolig utmaning
Mvh/Carina Å"


 Så där ja! Då var de sista bidragen presenterade och jag återkommer i nästa vecka med vinnaren. Nu ser jag fram emot att få se alla läckra bidrag för månadsutmaningen i Juli, hela 27 kit är sålda!!! Så det kommer ramla in fina bidrag under hela månaden, kul!!

Kram
BellaMio



---------------------------------------------



Under veckan har det ramlat in flera stycken bidrag och jag tycker det passar bra att bjuda er på dem nu :)


Bidrag nr: 11

"Hej
Här kommer mitt bidrag till juni månadstävling.
Mina 1-6:
1. ETT Foto
2. TVÅ olika typsnitt på texten
3. TRE hydrangea blommor
4. FYRA mönsterpapper(1 papper har jag använt både fram och baksidan av, men räknar det som ett papper)
5. FEM knappar
6. SEX blad

TACK för en mycket rolig utmaning!!
MVH//Sophie Eklöf 
Välkommen in till min blogg" 
Bidrag nr: 10

"Hej!
Här kommer mitt bidrag, ett litet kort, till utmaningen i juni.
 

Jag har använt följande vilket jag hoppas klart framgår av fotot:
1 st kantstans
2 st metalldekorationer
3 st band
4 st papper
5 st blommer
6 st halvpärlor


Ha de bäst!!
Mvh
Helen Livgård"


Bidrag nr: 9

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till utmaningen!
1 cardstock
2 rundade hörn
3 brads
4 blad
5 blommor (förutom bradsblomman...)
6 blå halvpärlor
 
Glad midsommar!
Hälsningar
Emma
Bidrag nr: 8
"Hejsan!
Här är mitt bidrag till Junis tävling.

Jag har använt:

1 klocka

2 spetsar

3 mönstrade papper

4 stora rosor

5 blad

6 små blommor
Marie Andersson"



Superläckra bidrag tjejer, TACK för att ni vill vara med :) 

Kram
BellaMio



----------------------------------------------
 



Ett par bidrag har kommit in under veckan och dem tänkte jag presentera för er nu:


Bidrag nr: 7
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till juniutmaningen:

1 st fjäril
2 st spetsar
3 st pärlemoblommor
4 st mönsterpapper
5 st blad
6 st rosor

Bilden är på min mans mormor och är tagen 1908 då hon var 20 år, älskar dessa gamla fotona.

Kram
Sussie
Bidrag nr: 6

"Hej, hej!
Här kommer mitt bidrag till 1-6 utmaningen. Jag valde 1 punchinellabit, 2 fjärilar, 3 "bandrader", 4 mönsterpapper, 5 bokstäver/tecken och 6 halvpärlor (eller vad man nu kallar dem).

Ha en bra helg
Johanna
http://johannascardmaking.blogspot.com/
Tack tjejer för härliga bidrag!! Alla så unika och vackra!!

Och har du inte knåpat ihop något ännu så är det dax nu, vi vill ju få mååååååånga bidrag!!

Kram
BellaMio




------------------------------------------



Under veckan har det kommit finfina bidrag till månadsutmaningen, sååå roligt!!!

Bidrag nr: 1
"Hej hej!
Här kommer mitt bidrag till utmaningen:

1 cardstock

2 chipboards

3 stämplar

4 foton

5 typsnitt

6 olika distressdynor.



Lessen för det sunkiga fotot men efter allt distressande var LOn så "knölig" att jag var tvungen fota den i plastfickan för att få lite styrsel på den."
 
Gunilla Molin
Bidrag nr: 2
"Hej!
Här är mitt bidrag till junitävlingen. Jag har använt 1 band, 2 mönsterpapper, 3 pärlor, 4 blommor, 5 knappar och 6 journaling-spots.

H. Sara"



Bidrag nr: 3
"Hej
Här kommer mitt bidrag till juniutmaningen.Jag har använt:

1 metalldekoration

2 tags

3 band

4 mönstrade papper

5 blommor

6 rhinestones.



MVH

Susanne
"Hejsan
Här är mitt bidrag. Jag har använt:
1 tag
2 band
3 rosor
4 knappar
5 dewdrops
6 olika stämplar"


/ allram


 Bidrag nr: 5

"Halloj!
Här kommer mitt bidrag till Junis utmaning =)

Jag har valt
1 band
2 dies
3 mönstrade papper
4 stämplar
5 blommor
6 löv


Det finns mer bilder i min blogg där man ser alla detaljer lite bättre =)
Tack för inspirationen! Ha en fin sommar!


Kram
Malin/Majamelon"


Så himla kul att se hur ni har lagt upp era alster för att få med de olika sakerna. Fint blir det ju oxå!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar