lördag 22 juni 2013

Blått, blått och blått....

Hej!

Jag har kommit på att jag saknar killiga stämplar i min lilla samling;) Men jag jobbar på det och som tur är så kan man hitta ett och annat när man väl börjar titta efter.



Här har jag använt ett tåg som finns på ett TH set, On the railroad. Enkelt stämplat på akvarell papper!
 

Bokstäverna är från Prima och har en canvas struktur. Har upptäckt hur praktiskt det kan vara att ha lite sådant i gömmorna;)
 

Blommorna är en TH dies, Tattered flower Garland. Bladen har jag stämplat med en liten ticket stämpel från samma Th set som tåget. 
Lite brads från Th och Prima i mitten på blommorna!
Sen kunde jag inte låta bli att sätta dit lite kugghjul som en liten detalj;)


Här har jag använt text från TH och dekorstämplat med mönster från Bo Bunny.
 

En liten söt text stämpel från Rox Stamps! Alla hörn har jag rundat av inåt;)

Ha en trevlig helg!

Kram

Erika

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Tågstämpeln var ju bara för läcker!
    //Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Så himla fint det blev :) Svårt med killkort men detta var klart superbra .....
    Kramiz

    SvaraRadera