söndag 12 maj 2013

Grattis Dies

Nu har vi snart den i butiken, den underbara Grattis Diesen från RoxStamps.
Den presenterades på träffen vi hade på Odengården. Där testades den att embossas, sprayades med goosebumbs, stansades ut i krymplast....så liten och söt den blev. Jenny stansade ut den i svart och vitt och la den dubbelt som skugga...ja allt som testades blev jättefint.
Det såldes så många direkt så vi har fått vänta på leverans 2.
Den kommer till oss i början på vecka 22.
Måttet är 8 x 6,5 cm på plattan, som du ser får du även blommor och blad på köpet.
Priset för den är 129 kr.
Vill du förbeställa kan du skriva här i kommentaren. 
Vi lägger undan till dig och hojtar till här i bloggen när den finns i lager.


Må så gott,
Inger

17 kommentarer:

  1. Jag vill gärna förbeställa denna diesen! :) Tack på förhand! :D

    //Anncatrin

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna förbeställa denna diesen! :) Tack på förhand! :D

    //Anncatrin

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå beställa en. Den är ju så läcker. Tack på för hand.
    //Helen

    SvaraRadera
  4. Jatack, lägg undan en till mig också!
    Eva

    SvaraRadera
  5. MÅSTE ha! Lägg en åt Catarina Larsson! Hur vet vi när de kan klickas hem??? Kram Cattie

    SvaraRadera
  6. Klart att jag vill ha en sån här!!! Lägg en åt sidan till mej...

    SvaraRadera
  7. Ja Tack läggundan en åt mig också

    SvaraRadera
  8. Självklar!!!
    Va snäll och lägg en till mig!
    Med vänlig hälsning, Helen Livgård

    SvaraRadera
  9. Jag skulle gärna vilja ha en dies.
    Tack på förhand.
    Soliga hälsningar Annika Andréasson.

    SvaraRadera
  10. Jag skulle gärna förbeställa denna dies.
    Tack på förhand.

    Mvh Alexandra Karlsson

    SvaraRadera
  11. Vet inte om min kommentar kom fram... Tryckte väl kanske på fel knapp. Jag vill oxå ha den fina diesen.
    Kram
    Elisabet Holmgren

    SvaraRadera
  12. Vill jättegärna förbeställa denna die

    SvaraRadera
  13. Jag vill betälla grattis dies.

    SvaraRadera
  14. Jag vill betälla grattis dies.
    helen_almqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Finns grattis diesen att beställa nu ?
    / Sara.forssell@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna ha detta ;) lägger en beställning på annat så länge.. Jennie H

    SvaraRadera