onsdag 29 maj 2013

Clean and simple

Som jag skrev förra veckan så är jag just nu väldigt inne på det här med Clean and Simple!! Superkul att på enkla sätt få ihop vackra kort, något som jag verkligen inte är van vid...



 Till det här kortet har jag använt mig av Classic Cardstock - Natural, en punch, några dies och en bandsnutt bland annat.



 Jag stansade ut små små ursöta fjärilar med en punch från Nellie Snellen (denna lilla är slut men de två större storlekarna finns) och så fäste jag ett band och en rosett på kortet också.



 Den gulliga flickan som gungar är motivet på ett papper från Pion design så jag stansade helt enkelt ut henne med en cirkeldies.

Stansade även ut den gröna cirkeln med en spellis och färgade kanterna svagt gröna på båda cirklarna.

Underst fick det bli en kakservett.




Använde mig av en söt textstämpel från RoxStamp som jag embossade oxå.



Mer behöver det inte vara på ett kort faktiskt!!! Så klart kommer jag göra
 mina maffiga kort som är snudd på överarbetade i fortsättningen oxå, men jag 
kommer helt klart att göra fler kort av den här typen med :)


Kram
BellaMio


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar