fredag 22 februari 2013

LO med tyg, mist och utpunchade cirklar

Idag visar jag en lekfull LO som var riktigt rolig att göra.
Misten är egengjord av Distress refill Faded Jeans och
Perfect Pearl.
 

Tyget fäste jag med lite klister och sydde sedan
 en slarvig fyrkant på maskin två varv.
Massor av utpunchade cirklar (3 storlekar) till bubblor.

 
Spetsen fäste jag med häftklamrar och de stora bokstäverna satte jag
både framför och bakom spetsen. Älskar de här små miniflaskorna!
denna gången fyllde jag i matchande badsalt och gjorde en liten etikett
till den.
 
 
Material:
Vit,brun och beige cardstock
Några spillbitar av mönstrat papper
Tygbit
Cirkelpunchar- en av stl hittar du här
Mist: Distress refill Faded Jeans+Perfect Pearl
Spets, Häftklamrar, Fiskbrads, Akrylprickar,
Bokstäver: Prima Alphabet Stickers
QK Merry Classic
 
Trevlig Fredag!
Kram Linda
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar