torsdag 1 december 2016

Den perfekta asken !


En ask med spännande top.

4*4 och 1 1/2 hög.


Jättebra ask ,samma som i förr förra inlägget fast större.

Maja designs fina julpapper.







Såhär klipper du .


Runda några hörn om du vill.


Klä med önskat mönsterpapper;  tejpa flärparna.
Ta ut ett fönster med 2 dies och klipp till en bit plast till fönstret.



Gör några blyerts streck så att jag vet var jag skall sätta 3 d kuddarna.


Jag tog dubbla så att alla mina paljetter får plats att skaka runt.
Här kan man fylla med alla möjliga pärlor och paljetter.


Jag använder guld och röda paljetter och vita och guld micro pärlor.


Bara att sätta dit fönstret och trycka till så att allt håller sig inne i fönstret.
Limma  nu ihop asken.


Lite mönsterpapper på insidan om man vill.





Hoppas att ni provar att göra en.
Jätte kul ,lätt och så blir den så bra.

Lycka till !

Kram Susanne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar